| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Ruszyć z piskiem opon – to potrafi niemal każdy kierowca. Ale utrzymać się na śliskiej, krętej drodze – to już umiejętność rzadziej spotykana. Dariusz Żuraw i Bogdan Zając muszą udowodnić, że potrafią utrzymać się na trasie także w takich warunkach.
Patrzę na dorobek strzelecki Lecha Poznań i nie wiem – śmiać się czy płakać? Drużyna, która potencjał ofensywny ma zbliżony do Legii Warszawa (Mikael Ishak, Aron Johanson, Pedro Tiba, Dani Ramirez, Jakub Kamiński, Tymoteusz Puchacz) w ostatnich dziesięciu meczach strzeliła sześć goli. 0,6 bramki na mecz! Legia w tym czasie posyłała piłkę do siatki dwudziestokrotnie. Ba, w ostatnich dziesięciu ligowych meczach więcej bramek zdobyli wszyscy ligowcy – łącznie ze Stalą Mielec i Podbeskidziem Bielsko-Biała. Nikt nie strzela tak mało jak Kolejorz.
Przyzwyczailiśmy się już, że rozgrywki PKO Ekstraklasy wymakają się prawom logiki, ale taka "skuteczność" Lecha dziwi nawet pod naszą szerokością geograficzną. A przecież raptem pięć miesięcy temu Lech wyglądał na zespół, któremu wystarczy dać piłkę. Dariusz Żuraw mógł – wzorem nauczyciela WF z lat dziewięćdziesiątych – rzucić chłopakom wytartą "biedronkę", a potem w bezpiecznej odległości ćmić szlugi przez 45 minut. By na koniec zapytać, jaki był wynik. Nie chciałbym być źle zrozumiany. To nie jest tak, że ta drużyna radziła sobie bez pomocy trenera. Żuraw wykonał wcześniej sporo dobrej roboty, ale jednak nie na darmo mówi się, że trenera poznajesz po tym, jak radzi sobie w kryzysie.
Dziś Lech wygląda jak pacjent, który o własnych siłach nie jest w stanie wstać z łóżka. I oto przed Żurawiem pierwszy test na trenerską dorosłość. Będzie umiał wyprowadzić drużynę z tego kryzysu? Wsparcie zarządu ma mocne, ale stawianie diagnozy idzie mu na razie bardzo opornie. Jakbym był jego pacjentem, zacząłbym się lekko niepokoić.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.